Які документи необхідні для реєстрації в службі?
- беззаперечно, питання-лідер в нашій онлайн-підтримці. Маємо розгорнуту відповідь для всіх наших майбутніх клієнтів
Під час реєстрації в службі зайнятості необхідно пред'явити такі документи:
Паспорт (е-паспорт) або інший документ (е-документ на період воєнного стану), що підтверджує громадянство України. Для іноземців посвідка на проживання.
Довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або її електронне представлення (крім осіб, які відмовилися від її отримання та мають відмітку у паспорті).
Документ про освіту (за наявності).
Документ (або відомості електронної трудової книжки), що підтверджує припинення останнього виду зайнятості.
Військово-обліковий документ для військовозобов’язаних громадян.
А також інші документи, визначені п. 17-19 Порядку реєстрації, перереєстрації та ведення обліку осіб, які шукають роботу.
Текст Постанови тут: https://is.gd/QEK1lZ
Детальніше - на сайті: https://is.gd/EcblNh
Реєстрація в два кліки - це легко та швидко.
Радимо приєднатися до телеграм-каналу служби зайнятості (https://t.me/worknowdcz), де щодня розміщуємо понад 2,5 тисячі актуальних пропозицій роботи.