Варвинська селищна рада
Чернігівської області

Використання інформації з архівних фондів

Основним призначенням будь-якої архівної установи є забезпечення збереженості документів, які надійшли на зберігання. В трудовому архіві — це документи з кадрових питань (особового складу), які мають термін зберігання 75 років. Не менш важливим завданням архіву є наведення архівних довідок. Скористатися послугами трудового архіву юридичні особи можуть на підставі запиту, фізичні особи — на підставі заяви.

Трудовим архівом надаються послуги по:

1. Виявленню документів за справами.

2. Виконанню соціально-правових запитів громадян за документами архіву про:

- прийняття, переведення, звільнення працівників;

- трудовий стаж;

- про розмір заробітної плати;

- нещасні випадки на виробництві (по деяких підприємствах).

3. Виконанню запитів юридичних осіб за документами архіву.

4. Виконанню запитів з історії підприємств, установ, організацій.

5. Виготовленню одиночних копій з архівних документів.

6. Наданню довідки для внесення до ЄДР про припинення (ліквідацію)

7. Наданню консультацій по телефону та на особистому прийомі.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються трудовим архівом від 2 до 30 днів, і в залежності від результатів пошуку – архівна довідка або негативна відповідь, якщо відповідних документів в архіві не виявлено.

Всі послуги надаються безкоштовно. Терміни виконання запитів можуть бути подовжені в залежності від складності роботи.

З переліком підприємств, документи яких знаходяться на зберіганні в КУ «Варвинський трудовий архів» можна ознайомитися на сайті селищної ради в розділі «Трудовий архів» 

 

Кількість запитів і звернень громадян, виконаних КУ «Варвинський

трудовий архів» (станом на 01.09.2025)

 

№  з/п

                  Види   робіт

Всього

          2024 р.

2025 р.

(станом на 01.08.2025)

1

Всього надійшло запитів

343

297

 

- від громадян України

343

297

 

- від іноземців

0

 

2

Розглянуто запитів

343

297

3

Поданих на особистому прийомі

283

286

4

К-сть запитів соціально-правового характеру, з них:

 

 

 

  • з позитивним результатом

335

294

 

  • кількість тематичних запитів

61

52

 

  • з рекомендаціям про місцезнаходження документів

8

3

5

Тематика соціально-правових запитів:

 

 

 

- запитів для призначення пенсії на пільгових умовах

18

12

 

-   кількість запитів про розмір заробітної плати

123

112

 

-   кількість запитів про стаж

159

133

 

-  про реорганізацію підприємств

61

52

 

 

Середній термін виконання запитів та звернень не більше 10 днів, порушення термінів немає.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь