Варвинська селищна рада
Чернігівської області

Про роботу Комунальної установи"Варвинський трудовий архів" Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області

 За ініціативи виконавчих комітетів сільських та селищної рад району рішенням 10 сесії Варвинської районної ради   6 скликання від 27.03.2012 року створено комунальну установу "Варвинський трудовий архів", призначено директора, затверджено Положення комунальної установи, внесено зміни до Програми створення та забезпечення функціонування районного трудового архіву на 2011-2015 роки затвердженої рішенням 4 сесії районної ради 6 скликання від 16 червня 2011 року та викладено Паспорт і додатки в новій редакції.

    Рішенням другої сесії селищної ради восьмого скликання від 24 грудня 2020 р. № 98 «Про організаційні заходи із забезпечення діяльності Варвинського районного трудового архіву Варвинської районної ради Чернігівської області» було передано установу у комунальну власність Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області і перейменовано у Комунальну установу «Варвинський трудовий архів» Варвинської селищної ради Прилуцького району Чернігівської області. Вчасно проведено державну реєстрацію змін, чим забезпечено безперебійну роботу установи та надання послуг що мають велике соціально-правове значення у забезпеченні прав та законних інтересів громадян та централізоване зберігання документів з особового складу установ, що вели діяльність на території бувшого Варвинського району.

Для зберігання кадрових документів та тимчасового строку зберігання було виділено підвальне приміщення в адмінбудинку площею 25,3 м2.

Створено належну матеріально-технічну базу архівосховища, проведено реконструкцію приміщення.  Встановлено обладнання системою вентиляції, опаленням, стелажами – 102,9 пог.м.; забезпечено пожежну безпеку архівосховища - встановлено пожежну сигналізацію, придбано вогнегасники, встановлено протипожежні сертифіковані двері.

Робочий кабінет, площею 15 кв.м знаходиться на першому поверсі. Зроблено косметичний ремонт кабінету, придбано меблі, придбано комп'ютер, принтер та копіювальну техніку.

Фінансування здійснюється за рахунок бюджету громади. Платних послуг не надається.

КУ "Варвинський трудовий архів" безпосередньо видає довідки про заробітну плату, стаж роботи, розшифровку вихододнів та перейменування установ, організацій.

За рік до Трудового архіву надходить близько 350-400 запитів соціально-правового характеру від громадян та установ і організацій. На всі запити надаються відповіді у встановлений термін.

Комунальна установа «Варвинський трудовий архів» тісно співпрацює з Пенсійним фондом України. Так кожен четвер головний спеціаліст Пенсійного фонду проводить зустрічну перевірка щодо правильності видачі архівних  довідок для призначення пенсії громадянам, які працювали на підприємствах, що ліквідувалися. Розходжень у довідках не виявлено.

На даний час у Трудовому архіві зберігається інформація про 60 фондів, 13 частин фонду та інформація про 22 установи в яких не було документів для передавання під час ліквідації. Обсяг 8492 одиниць збереження з особового складу та 183 документів тимчасового зберігання. На усі фонди наявні описи справ та оформлені акти приймання передавання.

Для належного прийняття та зберігання постійно працюємо над покращенням умов зберігання та розширенням доступу до інформації соціально правового характеру. З цією метою за підтримки селищної ради встановили в архівосховищі ще один комп’ютер та сучасний сканер для сканування архівних книг та для створення і забезпечення доступу до цифрового архівного фонду (зг. наказу Державної архівної служби від 16.04.2019 № 36), постійно поповнюємо розхідні матеріали для підшивки документів (нитки, картон, папки). Планується на майбутнє придбання гігрометра для вимірювання вологості та температури в архівосховищі, картонних коробів для зберігання стандартних документів, розширення приміщення архівосховища та збільшення протяжності стелажного обладнання.

Директор КУ «Варвинський трудовий архів»     Наталія Уляніч

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь