Варвинська селищна рада
Чернігівської області

Регламент виконавчого комітету Варвинської селищної ради

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

селищної ради

18 березня 2025 року_ року № 17

 

Регламент

виконавчого комітету Варвинської селищної ради

 

Зміст

1.     Загальні положення.. 2

2.      Склад та повноваження виконавчого комітету. 4

3.      Планування роботи та звітування виконавчого комітету. 5

4.      Порядок підготовки та проведення засідань виконавчого комітету ради. 7

5.      Організація та скликання виконавчого комітету, підготовка засідання. 8

6.      Порядок денний виконавчого комітету. 9

7.      Порядок проведення засідання виконавчого комітету. 9

8.      Проведення засідання виконавчого комітету. 9

9.      Скорочене обговорення. 10

10.        Голосування. 11

11.        Особливості позачергових засідань. 12

12.        Особливості організації та проведення засідань виконавчого комітету в умовах карантину, надзвичайних ситуацій, надзвичайного або воєнного стану. 12

13.        Фіксування засідання виконавчого комітету. 15

14.        Набуття чинності рішеннями виконавчого комітету. 15

15.        Зупинення рішень виконавчого комітету головою громади. Скасування рішень виконавчого комітету та внесення змін.. 16

16.        Організація діяльності робочих органів, що утворюються виконавчим комітетом та головою громади.. 16

17.        Висвітлення діяльності виконавчого комітету та виконавчих органів ради.. 17

 

 

  1. Загальні положення
  1. Порядок діяльності виконавчого комітету Варвинської селищної ради визначається Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами України, рішеннями селищної ради та даним Регламентом.
  2. Регламент виконавчого комітету Варвинської селищної ради затверджується рішенням виконавчого комітету. У такому ж порядку приймається рішення про внесення змін і доповнень до регламенту. Регламент, зміни і доповнення до нього попередньо розглядаються на засіданні виконавчого комітету.
  3. Регламент виконавчого комітету (надалі – Регламент) регулює організаційно-процедурні питання діяльності виконавчого комітету ради.
  4. Дотримання Регламенту є обов’язковим для членів виконавчого комітету, посадових осіб місцевого самоврядування апарату Варвинської селищної ради, виконавчих органів Варвинської селищної ради та інших осіб, які здійснюють організаційно-інформаційне, аналітичне, правове та інше забезпечення діяльності виконавчого комітету та/або беруть участь у його засіданнях.
  5. Виконавчий комітет є виконавчим органом ради, який утворюється радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, селищного голови,  виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
  6. Виконавчий комітет має гербову печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
  7. Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.
  8. Засідання виконавчого комітету відбувається, як правило, в приміщенні ради. В особливих випадках за розпорядженням Варвинського селищного голови (далі – голова громади), а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції – секретаря селищної ради, а в разі неможливості здійснення селищним головою своїх повноважень та одночасно неможливості здійснення повноважень селищного голови секретарем селищної ради – заступником селищного голови згідно розподілу функціональних обов’язків або рішенням виконавчого комітету, місце проведення засідання може бути змінено (у тому числі – шляхом проведення виїзного засідання).
  9. На будівлях, де розміщено виконавчий комітет, піднімається Державний Прапор України.
  10. Мовою офіційного спілкування і діловодства виконавчого комітету є українська мова.
  11. Засідання виконавчого комітету проводяться відкрито.
  12. Відкритість засідань виконавчого комітету забезпечується шляхом розміщення інформації про час і місце засідань усіх виконавчих органів, у тому числі шляхом оприлюднення графіків засідань у спосіб, визначений виконавчим комітетом.
  13. Члени Варвинської територіальної громади мають право відвідувати засідання виконавчих органів Варвинської селищної ради. Право члена територіальної громади бути присутніми на засіданні виконавчого комітету (іншого виконавчого органу) може бути обмежено лише у випадках проведення закритих засідань.
  14. Групи громадян, які зацікавлені у вирішенні певних питань, що розглядаються  виконавчим комітетом, мають право відвідувати його засідання. Такі групи громадян можуть обрати свого представника для виступу на засіданні та попередньо повідомити його прізвище секретарю виконавчого комітету. Головуючий надає слово для виступу представнику групи громадян одразу після виступів членів виконавчого комітету та осіб з дорадчим голосом.
  15. Громадські об’єднання, органи самоорганізації населення, що створені жителями на території Варвинської селищної територіальної громади (надалі органи самоорганізації населення ТГ), ініціативні групи, громадяни, які виявляють бажання взяти участь у вивченні та обговоренні конкретного питання направляють в селищну раду відповідне звернення з мотивацією своєї участі.
  16. За рішенням виконавчого комітету може здійснюватися транслювання засідань через гучномовці за межі будинку ради, по радіо, телебаченню, у мережі Інтернет.
  17. Проєкти рішень та рішення виконавчого комітету та інших виконавчих органів Варвинської селищної ради підлягають оприлюдненню у порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації».
  18. У разі відсутності офіційного сайту ради (його технічної несправності), проєкти рішень та рішення виконавчого комітету та інших виконавчих органів ради розміщуються шляхом оприлюднення їх на дошці оголошень Варвинської селищної ради у строки, визначені законодавством.
  19. Відділ організаційної та інформаційної роботи має забезпечити приміщення для засідання, яке дає можливість бути присутнім на ньому усім особам, що заявили про такі наміри.
  20. Місця для членів виконавчого комітету відводяться в залі засідань окремо від місць для інших осіб, присутніх на засіданні, і не можуть бути зайняті іншими особами. Під час засідання виконавчого комітету особи, які не є членами виконавчого комітету (за винятком технічних працівників ради, журналістів, фотографів, операторів), не повинні знаходитися у частині залу, що призначена для розміщення членів виконавчого комітету.
  21. Виконавчий комітет створює можливості для повноцінної роботи представників засобів масової інформації в залі засідань. Це забезпечується через вільне відвідування акредитованими журналістами засідань виконавчого комітету.
  22. Акредитація ЗМІ здійснюється на підставі копії документа, який підтверджує державну реєстрацію ЗМІ або інформаційного сайту (порталу), листа уповноваженого органу (особи) відповідного ЗМІ (Інтернет-ресурсу) із вказівкою посади, ПІБ, контактних даних особи, яка направляється для висвітлення діяльності виконавчого комітету. Запровадження інших вимог щодо акредитації ЗМІ (Інтернет-ресурсу) не допускається.

Представник ЗМІ (Інтернет-ресурсу) допускається до місця проведення засідання на підставі документу, що посвідчує особу.

  1. На офіційному веб-сайті Ради (за наявності) має бути створено окремий розділ (сторінку), де забезпечується:

- розміщення протоколів і рішень виконавчого комітету;

- розміщення проєктів рішень виконавчого комітету та пропозицій громадян щодо змін та доповнень до цих проєктів;

- розміщення інформації про членів виконавчого комітету, керівників виконавчих органів.

  1. Склад та повноваження виконавчого комітету
    1. Кількісний склад виконавчого комітету визначається радою. Персональний склад виконавчого комітету затверджується радою за пропозицією голови громади.
    2. Виконавчий комітет очолює Варвинський селищний голова.
    3. До складу виконавчого комітету входять Варвинський селищний голова, заступники селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради (далі - заступники селищного голови), секретар селищної ради, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету та інші члени.

Варвинський селищний голова, заступники селищного голови, секретар селищної ради, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету є членами виконавчого комітету за посадою. 

Інші члени виконавчого комітету з числа керівників виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ та організацій комунальної власності Варвинської селищної територіальної громади, старост, представників громадськості, інші особи затверджуються селищною радою за пропозицією Варвинського селищного голови.

Заступники селищного голови, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету здійснюють свої повноваження протягом строку повноважень виконавчого комітету, до складу якого їх включено. Після закінчення строку повноважень виконавчого комітету (затвердження нового складу виконавчого комітету) зазначені посадові особи звільняються з посад, крім випадку перезатвердження їх на ці посади.

До складу виконавчого комітету не можуть входити депутати селищної ради, крім секретаря селищної ради.

До обрання старост, рада своїм рішенням може включити до складу виконавчого комітету осіб, на яких покладено виконання обов’язків старост.

Внесення змін щодо кількісного та/або персонального складу виконавчого комітету здійснюється згідно з рішенням селищної ради.

Особи, які входять до складу виконавчого комітету, крім тих, хто працює у виконавчих органах ради на постійній основі, на час засідань виконавчого комітету, а також для здійснення повноважень в інших випадках звільняються від виконання виробничих або службових обов’язків.

    1. На осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють у ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісності їх діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені законом для селищного голови.
    2. Виконавчий комітет ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені Законом до відання виконавчих органів ради.
    3. Виконавчий комітет ради:

1) попередньо розглядає та схвалює проєкти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, прогноз місцевого бюджету, проект місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради;

2) координує діяльність відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Варвинської селищної ради, заслуховує звіти про роботу їх керівників.

3) має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб.

Варвинський селищний голова не пізніше 10 днів з дня утворення виконавчого комітету та затвердження його складу видає розпорядження про розподіл обов'язків між селищним головою, секретарем ради, заступниками голови громади з визначенням:

  • їх повноважень і функцій;
  • підпорядкованих виконавчих органів  ради;

- переліку підприємств, установ та організацій, щодо яких вони забезпечують реалізацію, відповідно до законодавства, власних та делегованих повноважень виконавчих органів  ради.

    1. Члени виконавчого комітету, керівники інших виконавчих органів невідкладно повідомляють селищного голову про прибуття представників органів прокуратури, Служби безпеки України, правоохоронних органів, органів державного нагляду (контролю), інших органів виконавчої влади, їхні цілі і плани.
  1. Планування роботи та звітування виконавчого комітету
    1. Планування роботи виконавчого комітету ради є одним із основних засобів виконання бюджету, програми економічного та соціального розвитку громади, інших цільових програм.
    2.  Діяльність виконавчого комітету організовується відповідно до річного та місячних планів.
    3.  Плани роботи виконавчого комітету розробляються на основі рішень ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень та доручень селищного голови та його заступників, пропозицій керівників виконавчих органів  ради, планів роботи структурних підрозділів селищної ради, депутатів  ради, петицій громадян.
    4. План роботи виконавчого комітету повинен включати:
  • перелік актуальних питань, розгляд яких входить до компетенції виконавчого комітету ради та які пов'язані з реалізацією заходів соціально-економічного розвитку, функціонування галузей господарського комплексу та соціальної сфери;
  • перелік рішень виконавчого комітету, розпоряджень селищного голови, розпорядчих документів органів влади, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься в порядку контролю їх виконання;
  • перелік основних заходів державного, обласного та місцевого значення на відповідний плановий період.
    1. До плану роботи виконавчого комітету в обов'язковому порядку включаються питання:

-      про програму економічного і соціального розвитку громади, бюджет громади та підсумки їх виконання за квартал, півріччя, дев'ять місяців, рік;

-      про роботу виконавчих органів ради;

-      про роботу підприємств, установ, закладів комунальної власності.

    1. Для підготовки проєкту плану роботи виконавчого комітету ради, керівники структурних підрозділів ради не пізніше 15 числа кожного місяця, подають до відділу організаційної та інформаційної роботи плани роботи відділів, відповідно до встановленої форми, на наступний місяць.
    2. Узагальнення пропозицій, планів роботи відділів, формування планів роботи виконавчого комітету та узагальнення інформації про їх виконання здійснює відділ організаційної та інформаційної роботи.
    3. Відділ організаційної та інформаційної роботи готує проєкт рішення виконавчого комітету про  план роботи на відповідний період.
    4. Проєкти планів роботи заздалегідь розглядаються селищним головою, його заступниками та доопрацьовуються з урахуванням внесених зауважень.
    5. План роботи виконавчого комітету на рік затверджується рішенням виконавчого комітету.
    6. Копії рішення про план роботи виконавчого комітету загальний відділ направляє селищному голові, його заступникам, виконавчим органам ради, членам виконавчого комітету. План роботи виконавчого комітету оприлюднюється на сайті ради (за наявності).
    7. У випадках, якщо заходи, передбачені планами роботи виконавчого комітету із будь-яких причин не можуть бути виконані у встановлений термін, або намічене питання не може бути своєчасно внесене на розгляд виконавчого комітету, заступники  селищного голови інформують про це виконавчий комітет  ради.
    8. З метою організації ефективної роботи, реалізації цільових програм, виконання плану роботи виконавчого комітету, досягнення поставлених цілей, прийняття ефективних управлінських рішень та аналізу діяльності працівників,  виконавчі органи  ради складають  плани роботи на відповідний період.
    9. Плани роботи виконавчих органів можуть бути місячними, квартальними, піврічними, річними, виходячи з принципів виробничої необхідності та ефективності управління. Рішення про періодичність планування роботи виконавчого органу приймає його керівник.
    10. План роботи виконавчого органу ради повинен мати таку структуру: зміст завдання, термін виконання, відповідальних за організацію та виконання, відмітку про виконання завдань. Графа "відмітка про виконання завдань" заповнюється відповідальним виконавцем та є звітом про виконання поставленого завдання. Керівники виконавчих органів ради здійснюють контроль та несуть відповідальність за виконання планів роботи. Виконавчі органи  ради зберігають плани роботи відповідно до номенклатури справ.
    11. Звітування.
      1. Селищний голова періодично, але не рідше одного разу на  рік, зобов'язаний звітувати про роботу виконавчого комітету та виконавчих органів перед виборцями. Селищний голова від імені виконавчого комітету зобов’язаний подати завчасно письмовий звіт для його оприлюднення, а також провести звітну зустріч із виборцями.
      2. На письмову вимогу не менш як половини депутатів від загального складу ради, селищний голова звітує на найближчому пленарному засіданні ради про роботу виконавчого комітету та виконавчих органів за період, про який просять депутати.
      3. Члени виконавчого комітету повинні проводити зустрічі з громадськими організаціями, трудовими колективами підприємств, установ та організацій, під час яких інформувати про свою роботу у виконавчому комітеті; брати участь у громадських  слуханнях та у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території громади; вивчати громадську думку; вивчати потреби  територіальної громади, інформувати про них раду та її органи, брати безпосередню участь у їх вирішенні; розглядати пропозиції, звернення, заяви і скарги членів територіальної громади, що надійшли до членів виконавчого комітету засобами зв’язку.
  1. Порядок підготовки та проведення засідань виконавчого комітету ради
    1. Засідання виконавчого комітету ради є основною формою його діяльності, що забезпечує колегіальне обговорення завдань і прийняття рішень щодо їх виконання. На вимогу виконавчого комітету, виконавчих органів керівники розташованих або зареєстрованих на території громади підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності зобов'язані прибути на засідання цих органів для подання інформації з питань, віднесених до відання ради та її органів.
    2. Підготовка проєктів рішень.
    3. Цільова спрямованість проєктів рішень виконавчого комітету визначається перспективними, поточними планами роботи виконавчого комітету, рішеннями ради, органів виконавчої влади, дорученнями селищного голови, а також необхідністю вирішення оперативних і термінових питань та розгляду звернень фізичних і юридичних осіб.
    4. Підготовка та внесення на розгляд виконавчого комітету проєктів рішень, що містять ознаки регуляторного акту, здійснюється з дотриманням процедури, встановленої Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та рішенням виконавчого комітету про порядок підготовки та відстеження результативності регуляторних актів.
    5. Організаційне забезпечення здійснення державної регуляторної політики у раді та її виконавчому комітеті покладено на юридичний сектор селищної ради. Відповідальним за дотримання процедури підготовки та відстеження результативності регуляторного акту є - розробник проєкту рішення. Відповідальним за підготовку проєкту рішення та інформації про виконання завдань і доручень є той виконавчий орган, до компетенції якого належить дане питання, а контрольні функції покладаються на заступника голови громади згідно з розподілом обов’язків.
    6. Відповідальність за законність і достовірність текстів проєктів рішень виконавчих органів ради несуть керівники цих органів та заступники голови громади, які беруть участь у їх підготовці та погодженні.
    7. Проєкти рішень на розгляд виконавчого комітету можуть вносити наступні суб’єкти:
  • загальні збори громадян (в порядку місцевої ініціативи, електронної петиції або іншому визначеному законом і Статутом територіальної громади порядку);
  •  селищний голова;
  • секретар ради;
  • заступники  селищного голови (згідно із функціональним розподілом повноважень);
  • члени виконавчого комітету;
  • постійна комісія ради;
  • депутат (депутати), депутатська група, фракція;
  • старости (з питань, обсяг яких визначений законодавством).
    1. Проєкти рішень повинні містити оцінку стану справ з відповідного питання з урахуванням раніше ухвалених рішень, щоб уникнути повторень або суперечностей. В проєктах рішень про хід виконання раніше ухвалених рішень, у разі невиконання доручень, що містяться в них, наводяться причини невиконання, особи, відповідальні за невиконання рішення, а також нові терміни виконання завдань.
    2. До проєкту рішення додаються: передбачені додатки та матеріали, на які є посилання у тексті, перелік фізичних або юридичних осіб, яким необхідно надіслати прийняте рішення, а за необхідності – висновки відповідної комісії ради чи виконавчого комітету.
    3. До проєктів рішень, що готуються у відповідності та на виконання актів органів виконавчої влади, додаються копії відповідних актів.
    4. У разі потреби автор проєкту рішення готує пояснювальну записку до проєкту рішення, яка повинна містити необхідні обґрунтування і прогнози результатів реалізації рішення. До пояснювальної записки можуть додаватися необхідні розрахунки, інформаційно-довідкові матеріали. Загальний обсяг пояснювальної записки, як правило, не повинен перевищувати одного аркушу. Подання пояснювальної записки до проєктів нормативних та  регуляторних актів  є обов'язковим.
    5. Після цього відбувається процес погодження (візування) рішення відповідальними посадовими особами. Візування є технічною процедурою підготовки і вивчення проєктів рішень. Тривалість цієї процедури та відмови чи зволікання посадових осіб виконавчих органів ради із візуванням не впливає на проходження проєкту рішення у виконавчому комітеті (оприлюднення проекту, внесення в порядок денний, винесення на розгляд на засіданні виконавчого комітету, підписання рішення і його оприлюднення, виконання, контроль виконання). По завершенні візування відділ організаційної та інформаційної роботи додає до примірника проєктів рішень аркуш, що містить візи та позиції відповідальних осіб.
    6. Погодження проєкту рішення із відповідними особами ради здійснюється шляхом проставлення віз:
  • автора (розробника) проєкту;
  • керівника юридичного сектору;
  • керівника виконавчого органу, що готує проєкт рішення;
  • керівника загального відділу;
  • керівників інших виконавчих органів, компетенції яких стосується питання, за яким підготовлено проєкт рішення;
  • керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради
  • відповідний заступник  голови громади (відповідно до розподілу обов’язків).
    1. Термін візування проєкту рішення кожною посадовою особою не повинен перевищувати одного робочого дня, у керівника юридичного сектору в окремих випадках (в разі необхідності проведення детальної експертизи та підготовки юридичного висновку) – двох робочих днів.
    2. За наявності заперечень, доповнень та змін до проєкту документа посадова особа, яка візує проєкт, вносить відповідний запис з викладенням мотивованої думки в окремому висновку, що додається до проєкту.
    3. Юридичний сектор проводить правову експертизу проєкту рішення, вносить поправки, пов'язані з його приведенням у відповідність до законодавства, а також у разі потреби редагує проєкт за згодою автора проєкту, а у випадку відсутності такої згоди – подає виконавчому комітету свої пропозиції щодо змін до проєкту рішення.
    4. Проєкт рішення виконавчого комітету направляється до відділу організаційної та інформаційної роботи для оприлюднення на офіційному веб-сайті селищної ради.
  1. Організація та скликання виконавчого комітету, підготовка засідання.
    1. Організує та скликає засідання виконавчого комітету селищний голова шляхом видання відповідного розпорядження.

У випадку відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним цієї функції організацію та скликання засідань виконавчого комітету забезпечує секретар ради.

У разі відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним своїх повноважень та одночасної відсутності чи неможливості здійснення повноважень секретарем селищної ради – організацію та скликання засідань забезпечує заступник селищного голови згідно розподілу функціональних обов’язків

    1. Відділ організаційної та інформаційної роботи повідомляє про призначення засідань виконавчого комітету виконавчим органам ради, членам виконавчого комітету, акредитованим ЗМІ.
    2. Засідання виконавчого комітету ради проводяться в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць.
    3. Підготовку питань для розгляду виконавчим комітетом організовують та контролюють заступники селищного голови та керівники інших виконавчих органів ради.
    4. До підготовки окремих питань, які потребують спеціальних знань та/або навичок, виконавчий комітет, інші виконавчі органи  ради можуть залучати відповідних фахівців.
  1. Порядок денний виконавчого комітету.
    1.  Відділ організаційної та інформаційної роботи під керівництвом селищного голови, а у випадку відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним цієї функції - секретаря ради, а у разі відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним своїх повноважень та одночасної відсутності чи неможливості здійснення повноважень секретарем селищної ради - заступника селищного голови згідно розподілу функціональних обов’язків формує проєкт поряду денного з урахуванням усіх отриманих пропозицій щодо розгляду конкретних питань.
    2. Порядок денний оприлюднюється у спосіб, визначений для проєктів актів виконавчих органів ради, а також не пізніше як за два дні до проведення засідання виконавчого комітету надсилається (електронною поштою) разом із проєктами рішень секретарю ради, членам виконавчого комітету, а також акредитованим ЗМІ.
  2. Порядок проведення засідання виконавчого комітету.
    1. Засідання виконавчого комітету  ради є правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.
    2. Головує на засіданні виконавчого комітету ради селищний голова, а у випадку відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним цієї функції - секретар ради, а у разі відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним своїх повноважень та одночасної відсутності чи неможливості здійснення повноважень секретарем селищної ради - заступник селищного голови згідно розподілу функціональних обов’язків.
    3. Член виконавчого комітету зобов’язаний поінформувати головуючого про неможливість бути присутнім на засіданні виконавчого комітету та вказати відповідні причини. На початку засідання виконавчого комітету оголошується, яка кількість його членів прибула на засідання, а також оголошуються прізвища відсутніх членів із повідомленням про причини відсутності. Якщо причина відсутності є невідомою, то вважається що член виконавчого комітету відсутній без поважних причин.
    4. Участь членів виконавчого комітету у засіданні реєструється у протоколі.
  3. Проведення засідання виконавчого комітету
    1. Головуючий на засіданні виконавчого комітету:
  1. веде засідання, оголошує перерви в засіданнях;
  2. надає слово для доповіді, співдоповіді, запитань, виступів, оголошує наступного доповідача;
  3. вносить на голосування пропозиції про зміни та доповнення до проєктів рішень;
  4. вносить на голосування проєкти рішень (за основу та в цілому);
  5. оголошує результати голосування – рішення ухвалене чи рішення не ухвалене;
  6. забезпечує дотримання Регламенту присутніми на засіданні.
    1. На початку засідання протокольним рішенням виконавчого комітету затверджується порядок денний засідання. Зміни та доповнення до проєкту порядку денного за наявності відповідних погоджених проєктів рішень, крім проєктів рішень з питань «різне», ставляться головуючим на голосування у порядку їх надходження.
    2. Порядок денний приймається в цілому шляхом голосування.
    3. Обговорення питань порядку денного починається з доповіді розробника проєкту рішення, співдоповідей.
    4. Присутні та/або запрошені на засідання виконавчого комітету особа може взяти слово для виступу.
    5. Слово для виступу надається за згодою членів виконавчого комітету.
    6. Після доповіді та співдоповіді з обговорюваного питання головуючий надає слово (відповідно до записів) для оголошення запитань та відповідей, а пізніше – для виступів з обговорюваного питання. Присутні та/або запрошені особи не можуть ставити питання доповідачам до моменту закінчення питань у членів виконавчого комітету. Запис на виступ і для запитань проводиться шляхом підняття рук.
    7. В обов’язковому порядку, без ухвалення протокольного рішення виконавчого комітету, слово для виступу в обговоренні надається за їх проханням:
  • представнику ініціативної групи, якою внесено на розгляд виконавчого комітету проєкт рішення в порядку місцевої ініціативи;
  • особі, уповноваженій для виступу громадськими слуханнями під час розгляду виконавчим комітетом пропозицій громадських слухань.
    1. Присутні та/або запрошені особи мають право на репліку за умови їх самопредставлення. Право на репліку надається особі за її проханням одразу після виступу у якому було згадано особу чи пізніше, але до початку голосування за проєкт рішення.
    2. На засіданні виконавчого комітету встановлюється наступна тривалість виступів:
  • для доповіді, інформації з питань порядку денного – до 10 хвилин;
  • для співдоповіді з питань порядку денного – до 3 хвилин;
  • для оголошення запитань – до 1 хвилини;
  • для відповіді на запитання – до 2 хвилин;
  • для виступу з обговорення питання, внесення поправок до проекту рішення, заключного слова – до 3 хвилин.
    1. Особи, присутні на засіданнях виконавчого комітету, повинні утримуватися від публічних проявів емоцій. Не допускається проголошення закликів, направлених проти територіальної цілісності та недоторканості України, спрямованих на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу України або на захоплення державної влади, виступів та/або реплік, які принижують честь та гідність людини, завдають шкоду діловій репутації юридичних осіб, розпалюють етнічну, релігійну чи іншу ворожнечу.
    2. Під час проведення засідань не допускаються порушення Регламенту та коментування виступів поза Регламентом. За необхідності виконавчий комітет може ухвалити протокольне рішення про видалення з місця проведення засідання особи, чия поведінка порушує Регламент чи громадський порядок.
  1. Скорочене обговорення
    1. За протокольним рішенням членів виконавчого комітету обговорення може бути проведено за скороченою процедурою, в межах якої головуючий оголошує назву проекту рішення, а доповідач виступає із короткою доповіддю, у якій засвідчує важливість рішення, його відповідність законодавству та потребу для громади. Після цього головуючий ставить питання на голосування. У випадку проведення обговорення за скороченою процедурою не може бути обмежено право присутніх осіб на виступ, якщо вони наполягають на цьому. Головуючому заборонено ставити питання на голосування, якщо усі бажаючі, у встановленому цим Регламентом порядку, не використали право на виступ.
    2. Об’єднання кількох подібних питань порядку денного в одне голосування (пакетне голосування) може бути використано як виняток із метою розгляду очевидних і безспірних питань. Але при цьому повинно бути обов’язково дотримано вимогу про коротку доповідь розробника (розробників) проєкту рішення (рішень), в порядку визначеному п. 4.7.1. Регламенту. Пакетне голосування є неприпустимим, якщо проти цього заперечує хоча б один з присутніх членів виконавчого комітету.
  2. Голосування
    1. Після завершення обговорення головуючий пропонує членам виконавчого комітету перейти до голосування щодо проєкту рішення. Рішення виконавчого комітету ухвалюються в такій послідовності:
  1. в разі внесення пропозицій щодо змін та доповнень до проєкту рішення,  головуючий ставить такий проєкт на голосування за основу;
  2. після цього ставляться на голосування у порядку надходження усі пропозиції щодо змін та доповнень до проекту рішення;
  3. проєкт рішення ставиться на голосування в цілому як рішення з урахуванням ухвалених змін та доповнень;
  4. якщо пропозицій щодо змін та доповнень до проєкту рішення під час обговорення питання не надходило, такий проєкт рішення ставиться на голосування відразу в цілому.
    1. За протокольним рішенням виконавчого комітету ініціатору змін і доповнень може бути відмовлено у поставленні на голосування запропонованого доповнення (змін, поправки), якщо воно сформульоване нечітко або не стосується обговорюваного питання, суперечить раніше прийнятим рішенням, повторює по суті попередньо відхилений виконавчим комітетом текст.
    2. За ініціативою головуючого, члена виконавчого комітету, розробника проєкту рішення, зміни, доповнення до проєкту можуть бути поставлені на повторне голосування з відповідним обґрунтуванням.
    3. У разі порушення процедури голосування, або виникнення перешкод під час його проведення негайно проводиться повторне голосування без додаткового обговорення.
    4. Під час проведення голосування та після нього виступи, коментарі та інші вигуки заборонені.
    5. Усі рішення виконавчого комітету ухвалюються більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету, а рішення з процедурних питань – більшістю голосів присутніх на засіданні членів виконавчого комітету.
    6. Процедурними вважаються питання, що стосуються визначення способу розгляду питань на засіданнях виконавчого комітету, а також зазначені як такі в Регламенті.
    7. Процедурні питання не потребують обговорення. Якщо виникає сумнів, чи є запропоноване для розгляду питання процедурним, рішення про це приймається протокольно членами виконавчого комітету, без обговорення шляхом голосування.
    8. Кожен член виконавчого комітету має один голос. Голосування здійснюється членами виконавчого комітету персонально шляхом підняття руки. У разі відсутності члена виконавчого комітету під час обговорення та/або голосування з окремого питання про це робиться відмітка у протоколі.
  5. Особливості позачергових засідань

В разі необхідності ухвалення рішень щодо питань про звернення до суду щодо запровадження заборони зібрання громадян, забезпечення виборчого процесу, випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, голова громади, (секретар ради) своїм розпорядженням має право скликати позачергове засідання виконавчого комітету. Формування порядку денного позачергового засідання та підготовка проєктів рішень може здійснюватися в день проведення засідання.

  1. Особливості організації та проведення засідань виконавчого комітету в умовах карантину, надзвичайних ситуацій, надзвичайного або воєнного стану
    1. В умовах запровадження карантину, надзвичайної ситуації, надзвичайного або воєнного стану, що створюють загрозу життю і здоров’ю населення, та введення такого стану (ситуації) відповідно до законодавства на всій території України або території Варвинської селищної територіальної громади засідання виконавчого комітету можуть проводитися в режимі відеоконференції або аудіоконференції (дистанційне засідання).
    2. Вибір програмного забезпечення для дистанційного засідання та організація проведення дистанційних засідань покладається на відділ організаційної та інформаційної роботи міськоїселищної ради.
    3. Обов’язки щодо здійснення необхідних заходів, пов’язаних із технічним забезпеченням проведення дистанційного засідання виконавчого комітету, покладаються на посадову особу місцевого самоврядування, до повноважень якого віднесено питання інформатизації у селищній раді (далі - відповідальний працівник).
    4. Відповідальний працівник здійснює активацію технічних засобів до початку засідання виконавчого комітету, перевірку їх функціонування та тестування.
    5. Технічні засоби і технології, що застосовуються під час дистанційного засідання виконавчого комітету, повинні забезпечувати належну якість зображення та/або звуку. Учасникам дистанційного засідання повинна бути забезпечена можливість чути та бачити хід засідання, ставити запитання і отримувати відповіді, надавати коментарі, здійснювати безперешкодне голосування та реалізовувати їх права, передбачені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».
    6. Під час дистанційного засідання виконавчого комітету розглядаються питання порядку денного, крім питань, що містять інформацію з обмеженим доступом.
    7. Розпорядження Варвинського селищного голови, а у випадку відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним цієї функції - секретаря ради, а у разі відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним своїх повноважень та одночасної відсутності чи неможливості здійснення повноважень секретарем селищної ради - заступника селищного голови згідно розподілу функціональних обов’язків про проведення дистанційного засідання відділом організаційної та інформаційної роботи апарату селищної ради та її виконавчого комітету доводиться до відома членів виконавчого комітету шляхом надсилання листа-повідомлення за підписом керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету з проєктом порядку денного та проєктів рішень виконавчого комітету не пізніше ніж за 24 години до його початку. Інформація про дистанційне засідання розміщується на офіційному веб-сайті селищної ради.
    8. У листі-повідомленні про проведення дистанційного засідання виконавчого комітету також вказується відповідне посилання на технічні засоби та вид зв’язку, з допомогою яких буде забезпечуватися таке засідання.
    9. Головує на дистанційному засіданні Варвинський селищний голова, а у випадку відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним цієї функції - секретар ради, а у разі відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним своїх повноважень та одночасної відсутності чи неможливості здійснення повноважень секретарем селищної ради - заступник селищного голови згідно розподілу функціональних обов’язків.
    10. Головуючий веде дистанційне засідання виконавчого комітету з дотриманням цього Регламенту та з урахуванням особливостей, передбачених у цьому розділі Регламенту.
    11. Під час дистанційного засідання виконавчого комітету головуючий на засіданні може перебувати в адміністративному приміщенні селищної ради, де проводяться засідання виконавчого комітету у звичайному режимі. У цьому приміщенні разом з головуючим на засіданні можуть перебувати інші члени виконавчого комітету та відповідні посадові особи апарату селищної ради, її виконавчих органів, список яких визначає головуючий.
    12. Перед відкриттям дистанційного засідання керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету проводиться візуальна ідентифікацію членів виконавчого комітету, які в онлайн-режимі беруть участь у засіданні.
    13. У разі неможливості візуально ідентифікувати члена виконавчого комітету, який бере участь в дистанційному засіданні, за пропозицією головуючого член виконавчого комітету для належної його ідентифікації повинен озвучити свої прізвище, ім’я та по батькові.
    14. Після проведення ідентифікації членів виконавчого комітету, які беруть участь у дистанційному засіданні в онлайн-режимі, головуючий оголошує кількість членів виконавчого комітету, присутніх на засіданні, та в разі, якщо таке засідання є повноважним (в разі присутності на засіданні більше половини членів виконавчого комітету від загального складу виконавчого комітету), оголошує його відкритим.
    15. Про повноважність дистанційного засідання в протоколі засідання виконавчого комітету робиться відповідна відмітка та повідомляється присутнім на дистанційному засіданні членам виконавчого комітету.

Члени виконавчого комітету можуть приєднатися до участі у дистанційному засіданні протягом усього засідання з урахуванням положень цього Регламенту.

    1. Загальна тривалість дистанційного засідання пропонується головуючим на такому засіданні залежно від кількості питань порядку денного.
    2. Якщо у членів виконавчого комітету є заперечення щодо цієї пропозиції, тривалість дистанційного засідання визначається шляхом прийняття членами виконавчого комітету протокольного рішення у порядку, визначеному цим Регламентом.
    3. Під час дистанційного засідання виконавчого комітету повинно бути забезпечено:
  1. здійснення ідентифікації особи, яка бере участь у засіданні виконавчого комітету;
  2. можливість для членів виконавчого комітету:
  • реалізації права на участь в дистанційному засіданні виконавчого комітету;
  • рівного доступу та ознайомлення з проєктом порядку денного дистанційного засідання, проєктами рішень виконавчого комітету з питань порядку денного такого засідання; 
  • аудіовізуального сприйняття ходу засідання виконавчого комітету;
  • доповіді питання порядку денного, ставити запитання доповідачу й отримувати відповіді;
  • голосування у процесі прийняття рішень під час дистанційного засідання;
  • встановлення результатів голосування стосовно кожного питання; відповідність результатів голосування волевиявленню кожного члена виконавчого комітету;
  • внесення результатів голосування до протоколу засідання виконавчого комітету.
    1. Пропозиції, будь-які документи членів виконавчого комітету, для їх використання під час  дистанційного засідання, повинні своєчасно надсилатися лише з їх офіційної електронної пошти або оголошуватися під час виступів на  дистанційному засіданні.
    2. Запис на виступ під час дистанційного засідання здійснюється або шляхом попереднього письмового повідомлення керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, або під час дистанційного засідання шляхом висловлення такого бажання на пропозицію головуючого записатися на виступ.
    3. Голосування члена виконавчого комітету, який бере участь у дистанційному засіданні виконавчого комітету, здійснюється особисто шляхом висловлення своєї позиції “за”, “проти” чи “утримався” з кожного питання, що ставиться на голосування, у наступному порядку:

1) головуючий на дистанційному засіданні називає прізвище, ім’я та по батькові члена виконавчого комітету в алфавітному порядку; 

2) член виконавчого комітету, прізвище ім’я та по батькові якого названо головуючим, називає своє прізвище, ім’я, по батькові, номер питання порядку денного та/або назву проєкту рішення/правки/пропозиції до проєкту рішення виконавчого комітету, що розглядається, після чого особисто здійснює голосування шляхом зазначення голосом своєї позиції: "за", "проти" або "утримався";

3) після кожного голосування члена виконавчого комітету головуючий повідомляє про те, що особисте волевиявлення члена виконавчого комітета зафіксовано.

Тривалість голосування кожного члена виконавчого комітету становить не більше, ніж 30 секунд. У разі необхідності, тривалість часу голосування може бути збільшена головуючим.

Підрахунок голосів під час голосування на дистанційному засіданні виконавчого комітету здійснюється головуючим на засіданні за організаційної підтримки керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету. В разі неможливості керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету селищної ради взяти участь у такому засіданні така підтримка здійснюється спеціалістом відділу організаційної та кадрової роботи апарату селищної ради або особою з членів виконавчого комітету, про що приймається протокольне рішення.

    1. У разі виникнення технічних перешкод під час дистанційного засідання виконавчого комітету головуючий може оголосити перерву до усунення виявлених перешкод. Якщо в разі таких перешкод кількість членів виконавчого комітету, які беруть участь у його засіданні, не дозволяє визначити його правомочним, а також у разі виявлення ознак втручання сторонніх осіб у систему забезпечення участі членів виконавчого комітету у дистанційному засіданні виконавчого комітету, головуючий зобов’язаний невідкладно оголосити (продовжити) перерву в засіданні.
    2. Після завершення голосування усіма членами виконавчого комітету, які беруть участь у дистанційному засіданні, головуючий оголошує результати голосування за проєкт рішення (рішення прийняте; рішення не прийняте).
    3. Після завершення розгляду питань порядку денного дистанційного засідання виконавчого комітету головуючий на такому засіданні оголошує про його закриття.
    4. Результати поіменного голосування під час дистанційного засідання, рішення виконавчого комітету, прийняті на дистанційному засіданні, протокол дистанційного засідання оприлюднюються у порядку, встановленому законодавством та цим Регламентом.
    5. У період дії воєнного стану, з метою безпеки учасників засідання, пряма трансляція засідання виконавчого комітету не проводиться, запис засідання може розміщуватися на офіційному веб-сайті селищної ради в день проведення засідання виконавчого комітету за наявності технічних можливостей. У разі відсутності технічних можливостей для розміщення запису дистанційного засідання виконавчого комітету в день, коли воно відбулося, таке розміщення здійснюється не пізніше дня, коли така можливість з’являється.
    6. Відділ організаційної та інформаційної роботи апарату селищної ради здійснює архівне зберігання запису засідань виконавчого комітету на зовнішніх носіях інформації. Зберігання записів становить один рік від дати проведення засідання виконавчого комітету.
  1. Фіксування засідання виконавчого комітету
    1. На засіданні виконавчого комітету ведеться протокол. Ведення протоколу здійснюють працівники загального відділу. Загальний відділ протягом 5 робочих днів після засідання виконавчого комітету оформлює протокол засідання, в якому вказується: номер протоколу, дата засідання протягом якого часу відбувалось засідання, перелік членів виконавчого комітету, які взяли участь у засіданні, та перелік відсутніх на засіданні, керівників виконавчих органів ради, підприємств, установ, організацій, представників місцевих органів виконавчої влади, перелік питань, що обговорювались, прізвища доповідачів та виступаючих, результат голосування (ухвалено одноголосно; кількість голосів за проект рішення та проти; ухвалено чи не ухвалено), номери ухвалених рішень з кожного питання, що додаються до протоколу, доручення ухвалені виконавчим комітетом за результатами обговорення окремих питань.
    2. Протоколи засідань виконавчого комітету підписує селищний голова, а у випадку відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним цієї функції - секретар ради, а у разі відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним своїх повноважень та одночасної відсутності чи неможливості здійснення повноважень секретарем селищної ради - заступник селищного голови згідно розподілу функціональних обов’язків.
    3. Протоколи засідань виконавчого комітету засвідчуються гербовою печаткою виконавчого комітету.
    4. Після підписання протоколу загальний відділ надсилає виконавчим органам ради, іншим виконавцям витяги з протоколу – ухвалені виконавчим комітетом доручення з окремих питань, завірені печаткою загального відділу. Протоколи засідань виконавчого комітету  ради та оригінали рішень виконавчого комітету зберігаються в загальному відділі протягом визначених термінів, після чого передаються відповідальному працівнику за архів.
    5. Здійснення звукозапису забезпечується працівниками відділу організаційної та інформаційної роботи селищної ради. Звукозаписи засідань виконавчого комітету зберігаються в загальному відділі протягом 6-ти місяців з дати проведення засідання, після чого знищуються.
    6. За наявності організаційної можливості записи Інтернет-транслювання зберігається у відкритому доступі сервісу YouTubе.com, при цьому на сайті ради завантажуються відповідні посилання на відеофайли.
  2. Набуття чинності рішеннями виконавчого комітету.
    1. Не пізніше 5 календарних днів після проведення засідання виконавчого комітету селищний голова (а у випадку відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним цієї функції - секретар ради, а у разі відсутності селищного голови чи неможливості здійснення ним своїх повноважень та одночасної відсутності чи неможливості здійснення повноважень секретарем селищної ради - заступник селищного голови згідно розподілу функціональних обов’язків) підписує ухвалені виконавчим комітетом рішення. Після підписання рішення на ньому проставляється гербова печатка виконавчого комітету.
    2. Рішення виконавчого комітету оприлюднюється невідкладно після його підписання, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Рішення нормативно-правового характеру набувають чинності із дня їх офіційного оприлюднення, якщо виконавчим комітетом не встановленого більш пізній час. Рішення ненормативного характеру набувають чинності у день їх прийняття.
    3. Підписані рішення виконавчого комітету (з гербовою печаткою виконавчого комітету  ради) надходять в загальний відділ, де реєструються: вказується дата ухвалення рішення та присвоюється номер, (нумерація ведеться з початку року).
    4. Загальний відділ протягом 5 робочих днів після підпису рішень надсилає їх копії, завірені печаткою відділу, виконавчим органам ради (згідно з переліком надсилання копій, узгодженим з працівником виконавчого органу, що підготував проєкт рішення).
    5. Допускається надсилати копії рішень з організаційних питань (про затвердження плану роботи виконавчого комітету, проведення загальних заходів тощо) виконавчим органам  ради в електронному вигляді (шляхом надіслання сканованої копії документу на офіційну електронну адресу одержувача). В такому випадку паперові копії документа, завірені печаткою загального відділу, надсилаються виконавчому органу  ради - розробнику документа, заступнику селищного голови (відповідно до розподілу обов'язків), відділам.
    6.  Загальний відділ надсилає копії ухваленого рішення фізичним та/або юридичним особам, щодо яких вони ухвалені, а також доводить його до відома підпорядкованих, підзвітних підприємств та закладів комунальної власності.
  3. Зупинення рішень виконавчого комітету головою громади. Скасування рішень виконавчого комітету та внесення змін
    1. У разі незгоди голови громади з рішенням виконавчого комітету він може зупинити дію рішення своїм розпорядженням та винести це питання на розгляд Варвинської селищної ради. Мотиви незгоди голови громади із рішенням виконавчого комітету повинні бути викладені у розпорядженні голови щодо зупинення рішення виконавчого комітету. Зупинене рішення виконавчого комітету виноситься на найближче пленарне засідання ради. У випадку підтримання радою зупиненого рішення виконавчого комітету, воно набуває чинності без підпису голови й оприлюднюється секретарем ради або уповноваженими на те депутатами.
    2. Рішення виконавчого комітету, які не відповідають  Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень, можуть бути скасовані радою. Проєкт рішення про скасування акту виконавчого комітету вноситься в порядку, визначеному Регламентом ради, із обов’язковим письмовим сповіщенням членів виконавчого комітету про час і місце проведення засідань постійних комісій та пленарних засідань ради, на яких розглядатиметься відповідне питання про скасування рішення виконавчого комітету. Кожен член виконавчого комітету має право взяти участь у відповідних засіданнях ради із правом дорадчого голосу.
    3. Рішення виконавчого комітету з мотивів невідповідності Конституції або законам України можуть бути скасовані у судовому порядку. Це не позбавляє виконавчий комітет права за власною ініціативою, або ініціативою інших заінтересованих осіб змінити чи скасувати прийнятий ним акт (у тому числі і з мотивів невідповідності Конституції чи законам України). Однак, виконавчий комітет не може скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Ненормативні правові акти виконавчого комітету є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені виконавчим комітетом після їх виконання.
  4. Організація діяльності робочих органів, що утворюються виконавчим комітетом та головою громади
    1. Виконавчий комітет та голова громади для забезпечення ефективної реалізації своїх повноважень, передбачених законодавством, координації дій виконавчих органів ради, підприємств, установ і організацій під час виконання відповідних завдань, розроблення проєктів рішень, програм економічного, соціального і культурного розвитку громади, здійснення контрольних функцій, комплексних перевірок стану справ в тій чи іншій сфері господарювання та на виконання нормативних документів органів державної влади, а також для вирішення оперативних питань, можуть утворювати постійні та тимчасові робочі органи (комісії, комітети, координаційні ради, робочі групи тощо).
    2. До складу робочих органів, відповідно до покладених на них завдань, включаються заступники голови громади, представники виконавчих органів ради, а також депутати ради, а також (за їх згодою) – представники інших органів та/або юридичних осіб, не підвідомчих  раді, громадських організацій, фізичні особи-підприємці, науковці та інші фахівці.
    3. Організаційною формою роботи робочого органу є засідання, які проводяться за потребою, якщо інше не передбачено положенням про нього. Робочі органи працюють відкрито і гласно, нікого не може бути обмежено у відвідуванні його засідань. Проведення закритих засідань заборонено.
    4. Порядок роботи робочого органу, формування порядку денного, ведення засідань, фіксування перебігу засідань, оформлення рішень та інші питання визначаються у рішенні (розпорядженні) про його створення.
  5. Висвітлення діяльності виконавчого комітету та виконавчих органів ради
    1. Оперативне інформування громадськості про діяльність виконавчого комітету здійснюється через постійне оновлення інформації на веб-сайті ради (за наявності) та оприлюднення інформації у ЗМІ.
    2. Відповідальна особа, на яку покладено функції із здійснення інформаційної роботи, забезпечує взаємодію виконавчого комітету і виконавчих органів ради з центральними та місцевими ЗМІ (Інтернет-ресурсами), організовує висвітлення актуальних питань соціально-економічного і суспільно-політичного життя громади.
    3. Керівники виконавчих органів  ради:

- з метою анонсування подій та подальшого їх висвітлення, подають необхідні матеріали відповідальній особі, на яку покладено функції із здійснення інформаційної роботи, за дві доби до запланованого заходу для розміщення інформації на веб-сайті ради;

- для оперативного розміщення новин на веб-сайті ради після проведення заходу подають відповідальній особі, на яку покладено функції із здійснення інформаційної роботи, змістовну та об’єктивну інформацію про відповідний захід обсягом не більше однієї сторінки;

- для оприлюднення інформації у друкованих ЗМІ надають необхідні вітальні матеріали  з нагоди державних і професійних свят та передають їх до структурного підрозділу селищної ради, на який покладено функції із здійснення інформаційної роботи, в електронному та друкованому вигляді у строк, погоджений із підрозділом, який відповідає за розміщення інформації у ЗМІ.

    1. Виконавчий комітет  ради відповідно до Положення про офіційний веб-сайт ради, розміщує інформацію про діяльність виконавчого комітету.

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету                                                               Євгеній ШКУЛІПА

 

Завантажити Про Регламент виконавчого комітету Варвинської селищної ради

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь