Варвинська селищна рада
Чернігівської області

Що потрібно для оперативного вирішення «газових» питань?

Дата: 31.08.2021 10:20
Кількість переглядів: 256

Сьогодні на ринку природного газу працюють два типи компаній з абсолютно різним функціоналом та обов’язками. Перші – компанії-постачальники (наприклад, ТОВ «Чернігівгаз Збут»), яким ви сплачуєте за газ, як товар. Другі – Оператори газорозподільних мереж (ГРМ), яким ви сплачуєте за розподіл/доставку газу (їх, за звичкою, називають «облгазами»).

 

Обидва типи компаній працюють зі споживачами (як побутовими, так і непобутовими), через що клієнти нерідко плутають, хто і за що відповідає.

 

«Найчастіше питання клієнтів стосуються проведення звірки обсягів споживання газу, встановлення, повірки чи заміни лічильників, або виклику контролерів. Ці питання знаходяться поза межами компетенції постачальника», – говорить Ірина Антоненко, очільниця відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут», яке працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ».

 

Щоб допомогти клієнтам скоротити час на вирішення «газових питань» пропонуємо розібратися, кому і які питання слід адресувати, щоб отримати результат максимально швидко.

 

Основна задача Оператора ГРМ – безпечна та коректна експлуатація газових мереж. Саме тому закон відніс до компетенції газорозподільних компаній наступні обов’язки:

 

  • утримання газових мереж та обладнання в робочому стані;
  • регулювання тиску в мережі, що спричиняє рух газу до споживача;
  • забезпечення обліку газу по кожному споживачу (прийом показань приладів обліку);
  • встановлення лічильників газу та перевірка їх роботи;
  • прийом аварійних викликів та усунення аварійних ситуацій;
  • підключення нових споживачів до мереж газопостачання;
  • нарахування плати за доставку/розподіл газу споживачам.

 

Постачальник газу – це компанія, яка закуповує та постачає газ для населення та юридичних осіб (бюджетних установ, релігійних організацій, бізнесу тощо).

 

Зона відповідальності Постачальника газу:

  • забезпечує купівлю газу для потреб споживачів;
  • надає сервіси та консультації через центри обслуговування та онлайн;
  • інформує споживачів про ціну газу, порядок оплати тощо;
  • реєструє споживачів на інформаційній платформі ринку газу;
  • ініціює виключення споживачів з інформаційної платформи ринку газу;
  • нараховує оплату за спожитий газ (надсилає платіжку).

 

Фахівці ТОВ «Чернігівгаз Збут» завжди готові надати консультації з таких питань:

  • Скільки коштує газ?
  • Які тарифи пропонує компанія своїм клієнтам?
  • Чи є у вас борг/переплата за газ?
  • Скільки маєте заплатити за газ, якщо не прийшла платіжка?
  • Де та як можете заплатити за газ?
  • Що робити, якщо з’явився борг за газ?

 

Для вирішення питань щодо постачання газу завітайте до одного з відділень ТОВ «Чернігівгаз Збут» (їх перелік доступний на офіційному сайті) чи Клієнтського простору 104.ua, або телефонуйте до Контакт-центру: (0462) 616-304.

 

Довідково: ТОВ «Чернігівгаз Збут» понад шість років стабільно та безперебійно постачає газ в оселі та офіси споживачів блакитного палива. Гарантувати безперервне газопостачання компанія може виключно за умови вчасних розрахунків споживачів.

 

ТВІЙ ГАЗЗБУТ. Надійний та зручний для кожного!
Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь