ТОВ «Чернігівгаз Збут»: 130 тисяч причин уважно перевіряти платежі та зберігати чеки
Із січня по жовтень 2021 року ТОВ «Чернігівгаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», отримало майже 130 тисяч гривень платежів, які дуже важко ідентифікувати.
«За 10 місяців поточного року ми отримали понад 960 заяв про повернення або перенесення помилково сплачених коштів. Переважна більшість таких випадків спричинена некоректним заповненням або і взагалі відсутністю інформації в графі «Коментар до платежу», у результаті, тисячі гривень «випадають у залу очікування»», — зазначає начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут» Марина Войтенко.
Сплачені кошти потраплять за призначенням, якщо інформація про платника (ПІБ), номер його особового рахунку та адреса, зазначені в банківському чеку, співпадають з аналогічними даними в базі постачальника. Навіть одна помилка в номері особового рахунку чи адресі спричиняє чимало клопотів і для споживачів, і для компанії.
«Значну частину власників «завислих» грошей наші менеджерам знаходять під час обдзвонювання клієнтів, які мають заборгованість. Інша — виявляється в наступному місяці, коли споживачі отримують платіжки із заборгованістю, якої там бути не повинно», — додає Марина Войтенко.
Впевнитись, що оплата пройшла, споживач може за кілька днів після проведення платежу. Для цього потрібно зайти до Особистого кабінету та перевірити стан рахунку. Якщо грошей немає — це привід звернутися до фахівця компанії для детального вивчення ситуації та пошуку сплачених коштів. І тут у нагоді стане чек про проведення операції, адже він є підтвердженням факту оплати.
У компанії закликають уважно перевіряти правильність заповнення всіх полів при сплаті онлайн (створюючи шаблон платежу) чи в терміналах самообслуговування, особливо, якщо клієнт веде не один, а декілька рахунків, наприклад, батьків чи сусідів.
Не варто втрачати пильність і при оплаті комірного в касі банку або пошти — непорозуміння трапляються й у фінустановах. Декілька хвилин, витрачених на звірку даних у рахунках та чеках, можуть зекономити багато часу та нервів. Якщо клієнт помітив помилку в банку чи на пошті, писати заяву про повернення коштів потрібно в самій фінустанові.
Якщо помилка все ж сталася і кошти не надійшли на особовий рахунок побутового споживача, проконсультуватися щодо їх пошуку можна:
- за телефоном Контакт-центру: (0462) 616-304;
- замовивши дзвінок в Особистому кабінеті через вкладку «Зворотній зв’язок»;
- звернувшись до найближчого відділення ТВІЙ ГАЗЗБУТ, їх перелік та графік роботи доступний на сайті постачальника.
«ТВІЙ ГАЗЗБУТ». Надійний та зручний для кожного.